matematika - nova osnova

PostPoslato: Četvrtak, 31. Januar 2013, 17:04
od ms.srki
ako sastavljate dva trougla kao na slici , kao rezultat dobićete razlićite rezultate
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... 1qZjg/edit

1.3 ?3 = 3
2.3 ?3 = 4
3.3?3 = 5
4.3 ?3 = 6
5.3 ?3 = 7
6.3 ?3 = 8
7.3 ?3 = 9
8.3?3 = 10
9.3?3 = 12

Šta je "?"

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Petak, 01. Februar 2013, 15:15
od ms.srki
1. 3 + [0] 3 = 3
2. 3 + [1] 3 = 4
3. 3 + [2] 3 = 5
4. 3 + [3] 3 = 6 or 3 +3 = 6
5.33Rd1 (6) d2 (7) +3 = 7
6.33Rd1 (6) d2 (8) +3 = 8
7.33Rd1 (6) d2 (9) +3 = 9
8.33Rd1 (6) d2 (10) +3 = 10
9.33Rd1 (6) d2 (12) +3 = 12

da pogledate odgovor , pitaćete se u kojoj je to matematici moguće ( ili šta je ono napisano ) ...

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Subota, 02. Februar 2013, 13:27
od ms.srki
1 Matematički prostor
Matematički prostor objasničemo sa dva polazna geometriska objekta koji se ne
dokazuju.
1.Prirodan geometriski objekt - prirodna duž.
2.Realni geometriski objekti - realne duži.
1.1 Prirodna duž
Na slici se nalazi geometriski objekt prirodna duž (AB), ona ima svoj početak(A)
i kraj(B) - ovo svojstvo prirodne duži nazvačemo ta£ka.
w1.png
w1.png (5.24 KiB) Pogledano 2466 puta

1.2 Osnovno pravilo
Dva (više) prirodnih duži se spajaju samo sa tačkama.

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Nedelja, 03. Februar 2013, 11:56
od ms.srki
2 Prirodna matematika
2.1 Duž , jednosmerna beskonačna duž (poluprava)"1"
TEOREMA - Dva (vi²e) prirodnih duºi se spajaju u smeru ta£aka AB
prve prirodne duži.
DOKAZ - Prirodne duži (AB,BC) se spajaju - dobija se duž AC.
w2.png
w2.png (6.81 KiB) Pogledano 2455 puta

Prirodne duži (AB,BC,CD) se spajaju - dobija se duž AD.
w3.png
w3.png (7.83 KiB) Pogledano 2455 puta

Prirodne duži (AB,BC,CD,DE) se spajaju - dobija se duž AE.
w4.png
w4.png (8.54 KiB) Pogledano 2455 puta

...
Prirodne duži (AB,BC,CD,DE,...) se spajaju - dobija se jednosmerna beskonačna duž.

https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... R5bUk/edit

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Ponedeljak, 04. Februar 2013, 09:50
od ms.srki
2.2 Brojevna duž, brojevne tačke "2.1"
TEOREMA - Slovne oznake tačaka na jednosmernoj besko-
na£nu duži (A,B,C,...) , zameniti oznakama (0),(0,1),...,
(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9),... koji su postavljeni kružno i poziciono.
DOKAZ - Dobiva se brojevna duž na kojoj su brojevne tačke
{(0,00,000, 0000,...),(0,1,10,11,100,101,...),...,
(0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,...),...}.
w6.png
w6.png (37.7 KiB) Pogledano 2452 puta

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Utorak, 05. Februar 2013, 10:13
od ms.srki
2.3 Prirodni brojevi "2.2"
TEOREMA - Postoji odnos (dužina) između brojevne tačke
(0) i svih tačaka na brojevnu duž.
DOKAZ - Odnos (dužina) brojevne taćke (0) i brojevne tačke
(0) je broj 0.
w7.png
w7.png (11.08 KiB) Pogledano 2445 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (0) i brojevne tačke (1) je broj 1.
w8.png
w8.png (11.36 KiB) Pogledano 2445 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (0) i brojevne tačke (2) je broj 2.
w9.png
w9.png (12.09 KiB) Pogledano 2445 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (0) i brojevne tačke (3) je broj 3.
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... dUTmc/edit
Odnos (dužina) brojevne tačke (0) i brojevne tačke (4) je broj 4.
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... dUSkk/edit
...
Skup - sve mogučnosti date teoremom.
Skup prirodnih brojeva N={0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,....}

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Sreda, 06. Februar 2013, 09:42
od ms.srki
2.4 Pokretni broj "2.2,2.3"
TEOREMA - Prirodni brojevi mogu se zadati i drugom bro-
jevnom tačkom osim brojevne tačke 0.
DOKAZ -Odnos (dužina) brojevne tačke (0) i brojevne tačke (2)
je broj 2.
w12.png
w12.png (12.2 KiB) Pogledano 2438 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (1) i brojevne tačke (3) je broj 2.
w13.png
w13.png (11.96 KiB) Pogledano 2438 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (2) i brojevne tačke (4) je broj 2.
w14.png
w14.png (12.1 KiB) Pogledano 2438 puta

...
Skup pokretnih brojeva Nn={[n]N}

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Četvrtak, 07. Februar 2013, 10:47
od ms.srki
2.5 Praznina brojevi "2.2,2.3,2.4"
TEOREMA - Prirodan broj i pokretni broj nemaju kontakt ,
(prirodan broj i pokretni broj nemaju kontakt)i pokretni broj ne-
maju kontakt ,..., na brojevnoj duži.

DOKAZ - prirodan broj 2 i pokretni broj 2 nemaju kontakt , dobija se praznina broj 2/.1/2.
w15.png
w15.png (14.79 KiB) Pogledano 2431 puta

Prirodan broj 2 i pokretni broj 2 nemaju kontakt , dobija se praznina broj 2/.2/2.
w16.png
w16.png (14.67 KiB) Pogledano 2431 puta

Prirodan broj 2 i pokretni broj 2 nemaju kontakt , dobija se praznina broj 2/.3/2.
w17.png
w17.png (14.71 KiB) Pogledano 2431 puta

...
( Prirodan broj 2 i pokretni broj 2 nemaju kontakt) i pokretni broj
1 nemaju kontakt , dobija se praznina broj 2/.1/2/.1/1
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
...
Skup praznina brojeva G[inlmath]_N[/inlmath]={a|/.b[inlmath]_n[/inlmath]/c[inlmath]_n[/inlmath]| (a,b[inlmath]_n[/inlmath],c[inlmath]_n[/inlmath])[inlmath]\in[/inlmath]N,b[inlmath]_n[/inlmath]>0}

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Petak, 08. Februar 2013, 10:02
od ms.srki
2.6 Pokretni praznina broj "2.2,2.5"
TEOREMA - Praznina brojevi mogu se zadati i drugom brojevnom tačkom osim brojevne tačke 0.
DOKAZ - Odnos (dužina) brojevne tačke (0) i brojevne tačke (4)
je praznina broj 2/.1/1.
w19.png
w19.png (14.15 KiB) Pogledano 2427 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (1) i brojevne tačke (5) je broj 2/.1/1.
w20.png
w20.png (14.2 KiB) Pogledano 2427 puta

Odnos (dužina) brojevne tačke (2) i brojevne tačke (6) je broj 2/.1/1.
w21.png
w21.png (14.1 KiB) Pogledano 2427 puta

...
Skup pokretnih praznina brojeva G[inlmath]_{Nn}[/inlmath]={[n]G[inlmath]_N[/inlmath]}

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Subota, 09. Februar 2013, 10:00
od ms.srki
2.7 Tačke broja "2.2,2.3,2.5"
TEOREMA - Broj (N,GN) na brojevnoj duži ima tačke , one
se mogu suprotno napisati.
DOKAZ - Broj 5 ima tačke: [0],[1],[2],[3],[4],[5] .Mogu se suprotno
napisati : [.0],[.1],[.2],[.3],[.4],[.5].
w22.png
w22.png (24.84 KiB) Pogledano 2425 puta

Praznina broj 2/.3/1 ima tačke: [0],[1],[2],[3],[4],[5],[6] . Mogu se
suprotno napisati : [.0],[.1],[.2],[.3],[.4],[.5),[.6].
w23.png
w23.png (39.28 KiB) Pogledano 2425 puta

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Sreda, 13. Februar 2013, 14:34
od ms.srki
2.8 Suprotnost broja "2.2,2.3,2.5,2.7"
TEOREMA - Brojevi (N,G[inlmath]_N[/inlmath] ) koji imaju jednak broj tačaka
broja , dužina prelazi u prazninu i obrtno.
DOKAZ - 4[inlmath]\fbox{s}[/inlmath] 0/.4/0 . 4s.={4 , 0/.4/0} ili 0/.4/0s.={0/.4/0 ,4} .
w24.png
w24.png (21.2 KiB) Pogledano 1852 puta

1/.1/3[inlmath]\fbox{s}[/inlmath] 0/.1/1/.3/0 . 1/.1/3s.={1/.1/3 , 0/.1/1/.3/0} ili
0/.1/1/.3/0s.={0/.1/1/.3/0 , 1/.1/3 .}
w25.png
w25.png (26.78 KiB) Pogledano 1852 puta

Opšti oblik a [inlmath]\fbox{s}[/inlmath] b . a[inlmath]_{s.}[/inlmath]={a,b} ili b[inlmath]_{s.}[/inlmath]={b,a}.
Skup suprotnih brojeva S.={ (a,b)[inlmath]\in[/inlmath](N,G[inlmath]_N[/inlmath])} , S.n={ (a,b)[inlmath]\in[/inlmath](Nn,G[inlmath]_{Nn}[/inlmath])}
----
TEST
a)4/.6/4/.8/0s.=?
b)45s.=?
c)5/.5/5/.3/3s.=?

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Četvrtak, 14. Februar 2013, 13:13
od ms.srki
2.9 Uporedljivost N brojeva "2.3"
TEOREMA - Dva ( više ) se brojeva se mogu uporediti tako da
znamo ko je veći ( jednak , manji ) , čija je tačka broja [.0] udaljena
od brojevne tačke 0.

DOKAZ - Dva broja : 5>3 ( tačka broja 5[5] je udaljena od tačke
broja 3[3] 5 je veći broj od 3. 4=4 ( tačka broja 4[4] i tačke broja
4[4] su jednako udaljene ) 4 je jednako 4 .2<6( tačka broja 6[6] je
udaljena od tačke broja 2[2] 2 manje od 6. ).(={>,=,<} .
Opšti oblik a).(b .

Tri broja : a).(b).(c (opšti oblik , otvoreni , zatvoreni oblik ( na
slici)).
w26.png
w26.png (15.14 KiB) Pogledano 1849 puta

...

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Petak, 15. Februar 2013, 09:09
od ms.srki
2.10 Sabiranje "2.2,2.3,2.4,2.5,2.7,2.8"
TEOREMA - Broj (N,G[inlmath]_N[/inlmath] , S.) i broj (Nn , G[inlmath]_{Nn}[/inlmath] , S.n) imaju
kontakt , tačka broja (Nn , G[inlmath]_{Nn}[/inlmath] , S.n) [0] kreće se po tačkama broja
( N,G[inlmath]_N[/inlmath] , S.) i spajaju se.
DOKAZ - 3+[0]3=3 ili 3+[.3]3=3 .
w27.png
w27.png (26.09 KiB) Pogledano 1848 puta

3+[1]3=4 ili 3+[.2]3=4
w28.png
w28.png (25.04 KiB) Pogledano 1848 puta

3+[2]3=5 ili 3+[1]3=5
w29.png
w29.png (25.21 KiB) Pogledano 1848 puta

3+[3]3=6 ili 3+[.0]3=6 ili 3+3=6.
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
Opšti oblik a+[q]b=c ili a+[.q]b=c
Opšti oblik za suprotne brojeve
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
------------
Rešenje sa početka posta
3+[0]3=3
3+[1]3=4
3+[2]3=5
3+[3]3=6 ili 3+3=6

--------------
TEST
a) 4/.4/4+[5] 7=?
b)6/.6/6s.+[.2]2/.4/2s.=?
c)8/.2/6/.4/2s.+[.5]9/.9/9/.3/1s.=?

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Subota, 16. Februar 2013, 09:25
od ms.srki
2.11 Uporedljivost G[inlmath]_N[/inlmath] broja "2.10"
TEOREMA - Delovi praznina broja koji nisu /.a[inlmath]_n[/inlmath]/ se sabiraju
u radnji sabiranja [.0] i uporežđuju se kao prirodni brojevi.

DOKAZ - 4/.5/3 , 4+[.0]3=7 , a/.b/c , a+[.0]c=d .

6/.5./2/.4/3 , 6+[.0]2+[.0]3=11 , a/.b/c/.d/e , a+[.0]c+[.0]e=f .

3/.3/5/.2/7/.3/4 , 3+[.0]5+[.0]7+[.0]4=19 , a/.b/c/.d/e/.f/g ,
...

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Nedelja, 17. Februar 2013, 18:58
od ms.srki
2.12 Oduzimanje "2.10"
TEOREMA - U sabiranju postoji odnos gde se duži spajaju ,
brišu se taj odnos , ostatak ostaje.
DOKAZ - 3-[0]3=0 ili 3-[.3]3=0 ili 3-3=0
w32.png
w32.png (24.2 KiB) Pogledano 1840 puta

3-[1]3=1/.2/1 ili 3-[.2]=1/.2/1
w33.png
w33.png (27.81 KiB) Pogledano 1840 puta

3-[2]3=2/.1/2 ili 3-[.1]3=2/.1/2
w34.png
w34.png (27.72 KiB) Pogledano 1840 puta

3-[3]3=6 ili 3-[.0]3=6
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
Opšti oblik a-[q]b=c ili a-[.q]b=c
Opšti oblik za suprotne brojeve .
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Ponedeljak, 18. Februar 2013, 20:36
od ms.srki
2.13 Suprotno oduzimanje "2.10"
TEOREMA - U sabiranju postoji odnos gde se duži spajaju ,
ovaj odnos ostaje , ostatak se briše.
DOKAZ - 3[inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [0]3=3 ili 3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [.3]3=3
w37.png
w37.png (26.24 KiB) Pogledano 1837 puta

3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [1]3=2 ili 3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [.2]3=2
w38.png
w38.png (24.93 KiB) Pogledano 1837 puta

3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [2]3=1 ili 3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [.1]3=1
w39.png
w39.png (24.35 KiB) Pogledano 1837 puta

3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [3]3=0 ili 3 [inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [.0]3=0
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
Opšti oblik a[inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [q]b=c ili a[inlmath]\fbox{-}[/inlmath] [.q]b=c
Opšti oblik za suprotne brojeve .
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Utorak, 19. Februar 2013, 15:00
od ms.srki
2.14 Praznina sabiranje "2.10"
TEOREMA - Praznina se sabira izmeđžu dva praznina broja.
DOKAZ - 1/.2/1[inlmath]+[/inlmath] [0]0/.1/1/.1/0=0/.3/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [.3]0/.1/1/.1/0=0/.3/0
w42.png
w42.png (33.29 KiB) Pogledano 1835 puta

1/.2/1 [inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [1]0/.1/1/.170=0/.1/1/.2/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [.2]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.2/0
w43.png
w43.png (34.71 KiB) Pogledano 1835 puta

1/.2/1 [inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [2]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.3/0 ili
1/.2/1[inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [.1]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.3/0
w44.png
w44.png (35.21 KiB) Pogledano 1835 puta

1/.2/1[inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [3]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.1/1/.2/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [.0]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.1/1/.2/0
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
Opšti oblik a[inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [q]=c ili a [inlmath]\fbox{+}[/inlmath] [.q]=c.
Opšti oblik za suprotne brojeve .
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Sreda, 20. Februar 2013, 16:26
od ms.srki
2.15 Praznina oduzimanje "2.14"
TEOREMA - U praznina sabiranju postoji odnos gde se praznine spajaju , briše se taj odnos , ostatak ostaje.
DOKAZ - 1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [0]0/.1/1/.1/0=0/.2/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [.3]0/.1/1/.1/0=0/.2/0
w47.png
w47.png (33.95 KiB) Pogledano 1827 puta

1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [1]0/.1/1/.1/0=0/.1/2/.1/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [.2]0/.1/1/.1/0=0/.1/2/.1/0
w48.png
w48.png (35.99 KiB) Pogledano 1827 puta

1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [2]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.3/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [.1]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.3/0
w49.png
w49.png (34.34 KiB) Pogledano 1827 puta

1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [3]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.1/1/.2/0 ili
1/.2/1 [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [.0]0/.1/1/.1/0=0/.1/1/.1/1/.2/0
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing
Opšti oblik a [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [q]=c ili a [inlmath]\fbox{-.}[/inlmath] [.q]=c.
Opšti oblik za suprotne brojeve .
https://docs.google.com/file/d/0BzkWG0x ... sp=sharing

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Sreda, 24. Januar 2018, 15:48
od Gogele
ms.srki je napisao:Šta je "?"

Znak pitanja je broj stranica geometrijske slike [inlmath]c[/inlmath]. Da li sam u pravu?

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Sreda, 07. Februar 2018, 20:05
od Gogele
ms.srki je napisao:ako sastavljate dva trougla kao na slici , kao rezultat dobićete razlićite rezultate

1.3 ?3 = 3
2.3 ?3 = 4
3.3?3 = 5
4.3 ?3 = 6
5.3 ?3 = 7
6.3 ?3 = 8
7.3 ?3 = 9
8.3?3 = 10
9.3?3 = 12

Šta je "?"

Molim te, možeš li malo pojasniti ovaj zadatak? Ovako je baš pipanje po mraku. Da li ima negdje cio tekst ovog zadatka?

Re: matematika - nova osnova

PostPoslato: Subota, 10. Februar 2018, 18:23
od ms.srki
pošto sadašnja matematika ne poznaje dinamičke brojeve , ne možeš da ih rešiš
dinamički brojevi su smešteni između pozitivnih i negativnih realnih brojeva ( razvučena nula ) , za svaku operaciju moraju da se definišu ( koliko postoji brojevi između pozitivnih i negativnih realnih brojeva )
"?" je [inlmath]3_{xyxy}+[/inlmath] , gde je [inlmath]3_{xyxy}[/inlmath] definisanost dinamičkih brojeva , pogledaj - Petak, 01. Februar 2013, 15:15 u ovom postu , sabiranje i oblici sabiranja

treba izvršiti reviziju matematike , postaviti na prirodnu i realnu osnovu , uvesti eksperiment kao u fizici , a sada da imamo neku moć pa da je uvedemo , gledaj prirodu i procese u njoj , videćeš da nije nešto u redu sa osnovnim naukama ( matematika , fizika )