od bp051 » Subota, 28. Novembar 2015, 19:39
Super. Provjerio sam i funkcionise.
Ukratko o meni i cemu ova formula.
Radim u jednoj trgovini specijalizovanoj za fabricku prodaju artikla koje proizvodi fabrika koja je angazovala nasu trgovinu da u njeno ime prodjaemo njene proizvode , njihovim radnicima.
Problem je u tome sto je Chef skrtica i stedi na svemu pa cak i na odgovarajucoj PC opremi i Software.
Moj problem je, tj. moj zadatak je da u toku dana korigujem cjene u fabrickoj prodaji i to za svaki artikl minimalno jednom na dan nova cena.
Deo proizvoda na koje ja odredjujem cene su proizvodi "Akcija" dakle po posebnoj ponudi.
Od firme imam na raspolaganju excel tabelu sa brojem artikla, kolicinom, i nabavnom cenom.
Situacija je sledeca:
Polje [inlmath]\mathtt{A1}[/inlmath] je u vecini slucajeva broj [inlmath]3[/inlmath] jer se radi o tri artikla u setu.
polje [inlmath]\mathtt{B1}[/inlmath] je ukupna nabavna cena za sva tri artikla.
polje [inlmath]\mathtt{C1}[/inlmath] odredjuje nas Chef, to je suma koju on hoce da zaradi cisto.
Trazeno polje [inlmath]\mathtt{D1}[/inlmath] odredjuje cenu artikla. Stim da treba da naglasim da dva od tri artikla moraju da poklope gore navedene troskove, a treci artikel ide u posebnu kasu, i iz njega se pokrivaju svi troskovi koje firma ima u vezi skolovanja novih kadrova, kuhinje, socijalni projekata i sl.
Prilicno komplikovano.
Sve to se radilo uz pomoc digitrona do prosle godine.
Onda sam ja, posto vec imamo sve to u excelu, poceo da menjam sistem i da olaksam sebi svu tu zavrzlamu.
U svakom slucaju, hvala vam svima. Ja sam te razlomke ucio pre 30 godina u skoli, skoro sve zaboravio, jer mi do skora nije bilo potrebno.
Nego imam jos jedno pitanje za vas: Neko je pitao a zasto ovaka formula u excelu. Da nemate mozda kakvu ideju u kom programu bih ja to bolje mogao organizovati?
Pozdrav svima, zelim vam sve najbolje
i jos jednom puno hvala