Ovo je sve što ja znam:
Daniel je napisao:[3:45am]
Poštovani,
Sajt koji kod vas hostujem, matemanija.com, nedostupan je od pre 25 minuta (od 3:20am). Možete li, molim vas, da što pre rešite problem?
BeotelNet Hosting je napisao:[11:52am]
Poštovani,
Došlo je do privremene nedostupnosti prezentacije usled planiranih radova na serveru s naše strane.
Hvala Vam na strpljenju i razumevanju.
S poštovanjem,
BeotelNet Hosting Team
BeotelNet ISP
Daniel je napisao:[12:37pm]
Poštovani,
Hvala na odgovoru. Razumem da povremeno postoji potreba za planiranim radovima, ali zar je bio toliki problem da nas unapred obavestite mail-om, kako bismo mi mogli blagovremeno da obavestimo svoje posetioce?
I, kako to da u telefonskoj podršci (011/4255-155) koju sam zvao tačno u vreme dok je sajt bio nedostupan, nisu imali nikakve informacije o razlozima nedostupnosti?
Složićete se da je ovo prilično neozbiljno ponašanje s vaše strane.
BeotelNet Hosting je napisao:[4:18pm]
Poštovani,
Zbog urgencije radova nije slato obaveštenje korisnicima.
Dakle, „urgencija radova“ koji su bili „planirani“... Hmmm...
U svakom slučaju, koga zanima više detalja, može se obratiti direktno BeotelNet-u.
Ovakvi neplanirani prekidi razlog su više da bookmark-ujete fejsbuk-stranicu Matemanije (ako već niste), jer u slučaju pada foruma, FB-stranica je i dalje dostupna, pa tamo možete dobiti informacije o tome šta se dešava...